všeobecná sestra Domácí hospicové péče (M/Ž)
Oblastní charita Havlíčkův Brod nabízí volné pracovní místo v oboru zdravotnictví na pozici všeobecná sestra Domácí hospicové péče (M/Ž). Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.4.2026 s ohodnocením 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Oblastní charita Havlíčkův Brod - Domácí hospicová péče, okres Havlíčkův Brod. Nástup možný od 1.5.2025. Další informace vám poskytne Božena Ranecká, tel.: 777 736 063, e-mail: personalni@charitahb.cz.
Poznámka zaměstnavatele
-poskytování odborné zdravotní péče dle indikace lékaře v domácím prostředí pacientů, zpracování a plnění ošetřovatelských plánů, vedení předepsané dokumentace vztahující se k vykonávané činnosti, monitorování zdravotního stavu pacientů a řešení opatření při jeho zhoršení
Požadavky:
-vzdělání v oboru všeobecná sestra bez odborného dohledu, praxe u lůžka min. 2 roky, empatii, trpělivost a schopnost pracovat v náročných situacích, schopnost navazovat vztah v profesionálních hranicích s klienty, dobré komunikační a organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
-řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič,
-ztotožnění se s Etickým kodexem Charity ČR.
-hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
-možnost účasti na duchovním cvičení a akcích pořádaných Oblastní Charitou
Pokud Vás tato pracovní nabídka oslovila, zašlete prosím motivační dopis a strukturovaný životopis na personalni@charitahb.cz.
Bližší informace o dané pracovní pozici poskytne vrchní sestra Jana Janáčková, tel. 731 883 010.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Oblastní charita Havlíčkův Brod
Místo výkonu práce:
Havlíčkův Brod
Platové ohodnocení:
35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
1.5.2025 – 30.4.2026
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Božena Ranecká
Telefon: 777 736 063
E-mail: personalni@charitahb.cz
Referenční číslo ÚP:
31159180797
Poslední aktualizace:
24. 4. 2025